جستجو کردن

خرید و قیمت انواع پالت چوبی میز

پالت چوبی میز یکی از بهترین نوع محصولات خوب و پرطرفدار است که عملکرد خارق‌العاده و کیفیت خوب آن برای تولید انواع مختلف میز مناسب است.

.

پالت چوبی میز

پالت چوبی میز

پالت چوبی میز را در ساخت انواع مختلف میزهای زیبا و شیک استفاده می‌ کنند.

این پالت‌ها مزایای بسیار زیادی دارد و از جنس چوب بسیار محکم و مقاوم در تولید آن استفاده شده است و مقاومت خوبی در شرایط نامناسب دارد.

ضد آب بوده و باعث می‌ شود که میزهایی که از این پالت ساخته می‌شود بسیار با دوام و پرکاربرد باشد.

این پالت‌ها بسیار شیک و به روز تولید شده است و تمام میزها و محصولاتی که از این پالت ساخته می‌شوند بسیار لوکس و زیبا خواهند بود.

در اندازه‌های مختلفی تولید می‌ شود و ابعاد آن بسته به نیاز مشتری تعیین می‌ گردد.

مشخصات پالت چوبی میز

مشخصات پالت چوبی میز

مشخصات پالت چوبی میز را ذکر می‌کنیم تا بهتر این محصول را بشناسید.

این پالت‌ها جنس بسیار درجه یکی دارد و از بهترین چوب در ساختار آن استفاده شده که کاربردهای متعددی داشته باشد.

جنس آن بسیار مرغوب و درجه یک است و مقاومت خوبی در رطوبت و آب دارد، استحکام خوبی برای تولید انواع مختلف میز یا حتی تخت خواب داشته و تحمل وزن بالایی دارد.

به هیچ عنوان آفت و بید به آن سرایت نمی‌ کند و حشرات و موریانه نمی‌تواند با آن آسیب بزند.

مهترین مشخصه‌ های این پالت‌ها مقاومت بالای آن می‌ باشد که در مجاورت رطوبت پوسیده نمی‌ شود، دارای وزن بسیار استاندارد است.

کاربردهای اساسی می‌توان از آن داشته باشید حتماً در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که تحمل وزن بالا استحکام و قابلیت ترمیم مهم‌ترین معیار برای خرید این پالت‌ها باشد.

خرید پالت چوبی میز

خرید پالت چوبی میز برای خرید پالت چوبی میز باید همواره نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید در هنگام خرید بهترین محصول را با مقاومت بالا تهیه کنید.

نکته‌ای که اهمیت دارد کیفیت این میزها می‌ باشد که باید حتماً مقاومت بالا و محکم بودن را در نظر بگیرید.

میزان پایداری و مقاوم بودن این پالت‌ها باعث می‌ شود محصولاتی که از آن تولید می‌ شود از دوام و استحکام خوبی برخوردار شود.

پیش از خرید این نوع پالت باید به کاربرد آن دقت داشته باشید که برای چه منظوری نیاز دارید آن را تهیه کنید چرا که این پالت‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی دارد.

همچنین در ضخامتهای متعددی از آن در بازار موجود است حتماً در هنگام خرید پالت به طرح، رنگ و ساختار آن توجه داشته باشید تا بتوانید یک محصول کاملاً درجه یک و مرغوب با استحکام خوب تهیه کنید.

قیمت پالت چوبی میز + خرید و فروش

قیمت پالت چوبی میز + خرید و فروش قیمت پالت چوبی میز بسته به ویژگی‌ها، رنگ بندی، کیفیت و ضخامت و همچنین متراژ این محصول متفاوت است.

اگر شما این محصول را بدون واسطه خریداری کنید قیمتی ارزان‌تر دارد و همچنین به خاطر اینکه این محصول یک پالت وارداتی هم هست قیمت دلار بر قیمت آن تاثیرگذار است.

اما معمولا قیمت این پالت به صورت مستقیم چیزی حدود ۶۰۰ تا ۲ میلیون تومان متغیر می‌باشد، هر چقدر که ضخامت و سایز آن بزرگتر باشد قیمت آن بسیار بالاتر خواهد بود.

برای ثبت سفارش و خرید به صورت اینترنتی می‌توانید با با شماره تماس‌هایی که در اختیارتان قرار دادیم تماس گرفته و لذت یک خرید آسان و بی دغدغه را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *