جستجو کردن

راهنمای خرید پالت چوبی روسی + قیمت عالی

پالت چوبی روسی به دلیل کیفیت و مقاومت عالی در زمینه های مختلفی همچون بارگیری و انتقال کالاها، ساخت انواع مبل و تخت استفاده می شود.

پالت چوبی روسی

پالت چوبی روسی

در دنیای امروز برای سرعت بخشیدن و نظم دادن به کار ها از محصولاتی مثل پالت چوبی از نوع روسی به کار گرفته می شوند زیرا شاخصه های بی نظیری در آن ها وجود دارد که به کمک بشر می آید.

محصول مورد نظر با استفاده از تکه های چوبی در اندازه و قطر های مختلف تولید گردیده و سپس برای بسته بندی و جا به جایی انواع کالاها در تعداد و حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد تا از بروز مشکل حین انتقال آن ها جلوگیری شود.

این پالت ها با چوب روسی به تولید می رسند و همین قضیه موجب شده تا کیفیت نهایی آن ها در درجه بندی بالایی قرار بگیرد در نتیجه مصرف کنندگان می توانند با خیال راحت این نمونه ها را در تولید مصنوعات چوبی نیز به کار ببرند.

مشخصات پالت چوبی روسی

مشخصات پالت چوبی روسی

از جمله مشخصات پالت از جنس چوبی روسی می توان به مقاومت عالی و قدرت بالای آن برای تحمل کالاهایی با وزن های بالا اشاره کرد که این مورد موجب گردیده تا استفاده از این نمونه ها روز به روز افزایش یابد.

این محصول کاربرد های متفاوتی داشته و در انواع گوناگون برای حمل و نقل بار، بسته بندی محصولات و حتی تولید مبل، تخت خواب، تابلو و غیره طراحی و تولید می شود.

پالت های چوبی در ابعاد و اندازه های استاندارد با تنوع بالا عرضه می شوند که این ویژگی موجب گردیده تا همه ی مصرف کنندگان بتوانند در هر زمینه ای نیاز خود را برطرف سازند.

این نمونه ها قابلیت تعمیر نیز دارند یعنی در صورت شکستن قسمتس از آن می توان در صورت لزوم آن را تعمیر یا تعویض کرد که این ویژگی موجب طول عمر بالای محصول می گردد.

خرید پالت چوبی روسی

خرید پالت چوبی روسی هنگام خرید پالت چوبی روسی دقت داشته باشید نمونه ها از هر جهت سالم بوده و هیچ نقصی از جمله ترک یا شکستگی در آن ها وجود نداشته باشد زیرا در این صورت حین استفاده از آن ها با مشکلات و خطرات جدی رو به رو خواهید شد.

محصولی که خریداری می کنید باید دارای مقاوت بالا و استحکام عالی باشد تا در صورت بارگیری یا به کار گرفتن در تولید مبل و تخت بتواند وزن و فشار وارد شده از سوی افراد و اشیا را به خوبی تحمل و کنترل کند.

این نمونه ها در ابعاد مختلف موجود هستند بنابراین با توجه به نیاز خود می بایست پالت هایی با اندازه مناسب را خریداری نمایید تا بتوانید بهترین کارایی را از آن ها مشاهده کنید.

قیمت پالت چوبی روسی + خرید و فروش

قیمت پالت چوبی روسی + خرید و فروش به علت گرانی های اخیر و پیدایش تورم در شرایط اقتصادی کشور و بروز نوسانات متعدد در بازار فروش و هم چنین گران و ارزان شدن نرخ ارز جهانی قیمت پالت چوبی روسی نیز متحمل تغییراتی شده است.

با توجه به نوع چوب مورد استفاده در تولید پالت ها و میزان کیفیت آن، مقاومت و ابعاد محصول بر حسب متر مکعب بازه قیمتی ۱۵۰ هزار تومان الی ۷۵۰ هزار تومان تعیین و ابلاغ گردیده است.

خریداران محترم با مراجعه به این سایت و برقراری ارتباط با کارشناسان ما می توانند با آگاهی کامل و در کمترین زمان ممکن محصول درخواستی خود را در تعداد های مختلف سفارش داده و تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *