جستجو کردن

خرید انواع پالت چوبی زیر یخچال + قیمت

پالت چوبی زیر یخچال از وسایل کاملا کاربردی می باشد و برای جا به جایی بهتر یخچال و جلوگیری از آسیب آن استفاده می گردد‌.

پالت چوبی زیر یخچال

پالت چوبی زیر یخچال

شرکت های تولید کننده انواع یخچال برای انتقال محصولات خود از پالت چوبی استفاده می نمایند زیرا وقتی این محصول زیر یخچال قرار می گیرد باعث می شود تا بلند کردن آن توسط ماشین آلات بارگیری به سهولت و بدون مشکل انجام بگیرد.

هم چنین به کارگیری این محصول موجب می گردد تا در زمان جا به جایی کالا هیچ فشاری به یخچال وارد نشده و افراد نیز بتوانند روند حمل و نقل آن به بازار داخلی و یا حتی بازار خارج از کشور را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند.

این پالت ها با چند قطعه چوبی با اندازه هایی استاندارد و به کارگیری تجهیزات مخصوص به تولید می رسند و طراحی آن ها به گونه ای می باشد که قادر است وزن اجسام مختلف را تا مقدار مشخصی تحمل کند.

مشخصات پالت چوبی زیر یخچال

مشخصات پالت چوبی زیر یخچال

دوام فوق العاده پالت های چوبی مخصوص زیر یخچال از مشخصات بارز آن به شمار می رود پس مصرف کنندگان می توانند با خیال آسوده و بدون بروز کوچک ترین مشکل عمل بارگیری یخچال ها را انجام بدهند.

محصول مورد نظر در ابعاد و وزن های مختلفی طراحی و تولید می شود که این ویژگی باعث شده تا نیاز تمامی مصرف کنندگان به خوبی تامین گردد و هیچ ایرادی در روند کار آن ها بروز نکند.

این پالت های چوبی از طول عمر بالایی برخوردار هستند بدین معنی که اگر قسمتی از آن ها آسیب ببیند می توان به راحتی همان قسمت را جدا کرده و قطعه چوبی دیگری را جایگزین کرد.

خرید پالت چوبی زیر یخچال

خرید پالت چوبی زیر یخچال برای خرید پالت چوبی زیر یخچال مستلزم رعایت برخی نکات جزئی ولی مهم هستید که یکی از آن ها توجه به سالم بودن محصول و عدم وجود هرگونه ترک یا شکستگی می باشد.

انواع پالت های چوبی به صورت دست اول و دست دوم به فروش می رسند در نتیجه شما باید با دقت به این موضوع خرید خود را به انجام برسانید زیرا ممکن است فروشنده در این باره تقلب کرده و محصولی درجه دو را با هزینه نمونه های نو به شما ارائه کند.

تعداد پالت های چوبی مورد نیاز خود را از قبل مشخص کرده تا در حین سفارش دچار سردرگمی نشوید و بعد از این کار نیز با فروشنده صحبت کرده و محصولات را با تضمین کیفیت خریداری نمایید.

قیمت پالت چوبی زیر یخچال + خرید و فروش

قیمت پالت چوبی زیر یخچال + خرید و فروش با توجه به نوسانات روز بازار و بالا رفتن هزینه تولید به علت تغییرات نرخ ارز و تامین چوب مورد نیاز قیمت پالت چوبی زیر یخچال دائم در حال تغییر و تحول بوده و در چند سال اخیر به هیچ وجه ثابت نمانده است.

بازه قیمتی جدیدی که برای انواع این پالت ها تعیین و اعلام گردیده است بین ۲۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان است که این نرخ ها با در نظر داشتن وزن، ابعاد و دست اول یا دوم بودن نمونه ها متغیر شده اند.

مشتریان گرامی جهت خرید این محصول با کیفیت مطمئن می توانند به سایت ما مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم از طریق مشورت با کارشناس فروش در نهایت خریدی مطمئن و موفقیت آمیز را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *