جستجو کردن

خرید انواع پالت چوبی خاوران + قیمت

پالت چوبی خاوران از سازه های صنعتی کاربردی است که با کیفیت بالا و طراحی استاندارد تولید می شود و در صنایع گوناگون کاربرد دارد.

پالت چوبی خاوران

پالت چوبی خاوران

پالت چوبی خاوران یا همان pallet یک ساختار چوبی است که به منظور حمل و نقل کالاها و بارها استفاده می‌شود، این ساختارها معمولا از قطعات چوبی قابل جدا شدن تشکیل شده است

این سازه، عموما برای جابجایی کالاهای سنگین، فراورده‌های چوبی، کارتن و محصولات صنعتی استفاده می‌شوند و دارای مشخصه هایی است که آن را به یک ابزار راهبردی مهم تبدیل کرده است.

حمل و نقل آسان، حفاظت از کالاها، امکان استفاده مکرر، امکان حداکثر استفاده از فضای در دسترس و مقاومت بالا در برابر فشار و تنش فیزیکی و مکانیکی را می توان از مهمترین مزیتهای پالت چوبی ممتاز خاوران دانست.

مشخصات پالت چوبی خاوران

مشخصات پالت چوبی خاوران

در ادامه مهمترین مشخصات پالت چوبی خاوران را بررسی می کنیم:

  • از چوب سخت و مقاومی ساخته می‌شود، مانند چوب سوئدی، صنوبر یا بلوط، این چوبها معمولاً برخوردار از خواص مکانیکی و مقاومتی مناسبی هستند
  • ابعاد استانداردی دارند و امکان بهترین استفاده از فضای حمل و نقل را فراهم می کنند. ابعاد استاندارد بزرگترین طول و عرض مجاز را تعیین می‌کند.
  • پالت خاوران وزن قابل تحمل بالایی دارد که احتمال شکستن و ترکیدن آنها را کاهش می دهد.
  • دارای سطح صافی و صیقلی است تا کالاها به راحتی بر روی آنها قرار گیرند و از تلف شدن یا خراب شدن کالاها جلوگیری شود.
  • استحکام کافی برای تحمل ضربه ها و شرایط نامساعد حمل و نقل را دارد.
  • پالت با کیفیت خاوران با استانداردها و مقررات مربوطه برای جلوگیری از انتقال حشرات تطبیق داده شده است.

خرید پالت چوبی خاوران

خرید پالت چوبی خاوران

برای خرید پالت چوبی خاوران در ابتدا مطمئن شوید محصول اصل است و از چوب باکیفیت و قابل اطمینان مانند چوب صنوبر ساخته شده است، چرا که پالت در معرض فشارهای سنگین قرار می‌گیرد.

اندازه و ابعاد پالت و قدرت باربری آن را بررسی کنید، ابعاد پالت باید تناسب مناسبی با نیازهای شما و اندازه کالاهایی داشته باشد که بر روی آن قرار می‌گیرند و مطمئن شوید که پالت مورد نظر طبق استانداردهای بین‌المللی قدرت باربری مورد نیاز شما را دارد.

علاوه بر این از کیفیت جوشها، پیچ و مهره ها و سایر قسمتهای پالت اطلاعات کسب کنید و مطمئن شوید کیفیت ساخت آنها مطابق با استانداردهای مربوطه است، همچنین پوشش حفاظتی محصول را بررسی نمایید.

قیمت پالت چوبی خاوران + خرید و فروش

قیمت پالت چوبی خاوران + خرید و فروش

قیمت پالت چوبی خاوران با توجه به تغییرات قیمت انواع چوب در بازار جهانی و داخلی متغیر است و نرخ گذاری این سازه های چوبی بر اساس مولفه های فنی، اقتصادی و تجاری متعدد انجام می شود.

علاوه بر ابعاد پالت، نوع و جنس چوب، کیفیت ساخت و حجم عرضه و تقاضا، تاثیر مستقیم نرخ ارز، حجم تبادلات اقتصادی منطقه ای و مولفه های صادراتی موجب افزایش یا کاهش قیمت این محصول می شود.

هم اکنون انواع پالت خاوران در ابعاد مختلف در بازه قیمتی 220 تا 750 هزار تومان عرضه می شود، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان متخصص فروش ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *