جستجو کردن

خرید و قیمت انواع پالت چوبی اصفهان

پالت چوبی اصفهان به علت داشتن ویژگی های زیادی مثل مقاومت بالا در کارخانه ها و انبار های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد‌.

پالت چوبی اصفهان

پالت چوبی اصفهان

کارخانه دار ها و انبار داران معمولا به یک سری وسایل کاربردی نیاز مندند، یکی از این ابزار کاربردی برای این مکان ها پالت های چوبی می باشد.

به کمک پالت چوبی می توان انواع محصولات را جا به جا نمود از این رو به این وسیله لقب کاربردی ترین وسیله در انبار را می دهند‌.

علاوه بر این که از پالت چوبی در انبار ها و کارخانه ها استفاده می کنند این وسیله کاربرد های دیگری نیز دارد، به عنوان مثال از پالت های چوبی برای تخت، زیر گلدانی، استند، میز و نیمکت استفاده می کنند.

یکی از انواع پالت های چوبی، پالت چوبی اصفهان می باشد، این محصول از چوب مرغوب ساخته شده و با استفاده از آن می توان وسایل با وزن سنگین را جا به جا نمود.

مشخصات پالت چوبی اصفهان

مشخصات پالت چوبی اصفهان

پالت های چوبی معمولا انواع مختلف و کاربرد متفاوتی دارند.

پالت چوبی اصفهان از مرغوب ترین و محکم ترین چوب ساخته شده و به همین دلیل بسیار مقاومت بالایی دارد.

این محصولات در ابعاد مختلف تولید می شوند که بر اساس این موضوع می توان برای آن پارامتری به اسم تحمل وزن بار در نظر گرفت.

پالت را می توان یک محافظ خوب به هنگام حمل و نقل در نظر گرفت زیرا موجب می شود به محصول آسیبی وارد نشود.

پالت چوبی بسیار مستحکم است زیرا از الوار های محکمی ساخته شده که به صورت متقاطع روی هم قرار می گیرند.

گاها از این محصول برای حمل بار بین المللی استفاده می شود، در این حالت مهر گمرک روی این محصول هک شده و از آن برای حمل و جا به جایی بار به خارج کشور استفاده می‌کنند.

خرید پالت چوبی اصفهان

خرید پالت چوبی اصفهان از مهم ترین نکاتی که برای خرید پالت چوبی اصفهان باید به آن توجه کنید، محیطی که قرار است پالت چوبی در آن استفادا شود می باشد.

همچنین شما باید به طور حتم مقاومت پالت چوبی را بسنجید زیرا در غیر اسن صورت ممکن است این محصول در هنگام حمل وسایل سنگین آسیب ببینید.

پالت های چوبی باید به طور حتم مسطح باشند و هیچ گونه دستگیره یا بدنه ای برای آن ها طراحی نمی گردد.

حتما به جنس چوبی که برای تولید پالت مورد نظر شما استفاده شده توجه نمایید زیرا جنس چوب روی مقاومت و طول عمر محصول اثر گذار می باشد.

حتما به ابعاد پالت مورد نظر خود توجه نمایید زیرا هر پالت با توجه به ابعادی که برای آن در نظر گرفته شده برای حمل وزن مشخصی از محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

و در آخر مطمئن شوید قسمت های مختلف پالت به درستی و محکم روی هم فیکس شده اند و برش و اندازه آن ها استاندارد می باشد.

قیمت پالت چوبی اصفهان + خرید و فروش

قیمت پالت چوبی اصفهان + خرید و فروش قیمت پالت چوبی اصفهان به قیمت چوب بستگی دارد، چوب مواد اولیه اصلی در تولید پالت های چوبی می باشد بنابراین تغییر قیمت چوب می تواند روی قیمت نهایی پالت های چوبی اثر گذار باشد.

اگر شما مدیر یک انبار می باشید بهتر است این محصول را به صورت عمده خریداری کنید زیرا در صورت خرید عمده ای محصول شما ملزم به پرداحت قیمت کمتری به نسبت خرید جزئی می باشید.

قیمت حدودی این محصول بین ۴۰۰ هزار تومان الی ۷۰۰ هزار تومان متغیر می باشد.

چنانچه تمایل به خرید این محصول داشتید و احتیاج دارید تا از منبع مطمئن استعلام قیمت دقیق این محصول را بگیرید، بهتر است با شماره های زیر تماس گرفته و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *